مزیت‌ های پرستاری از بیمار در منزل

مزیت‌ های پرستاری از بیمار در منزل

پرستاری از بیمار در منزل یکی از بهترین گزینه‌ها هم برای خانواده بیمار و هم خود بیمار است. چون فراهم کردن بهترین امکانات در بیمارستان می‌تواند پرهزینه باشد، اما بهترین گزینه این است که پرستار را به منزل بیاورید تا همه نیازهای بیمار در منزل فراهم شود. همچنین وقتی پرستار در منزل از بیمار مراقبت می‌کند می‌تواند با خانواده بیمار نیز تعامل برقرار کند که در این صورت روند بهبودی بیمار تسریع می‌یابد. مرکز درمان در منزل سهاطب برای ارائه خدمات پرستاری در منزل همواره کنار شما است.

 

پرستاری از بیمار در منزل

 

اگر پزشک به شما پیشنهاد داده است تا بیمار آی سی یو خودتان را در منزل بستری کنید، بدون شک فوراً به پرستاری از بیمار در منزل و چالش‌های آن فکر خواهید کرد. در ادامه می‌خواهیم شما را با این نوع خدمات بیشتر آشنا کنیم تا با خیالی راحت و بدون هرگونه نگرانی بتوانید از بیمارتان در منزل مراقبت کنید.

 

مزیت‌ها

برخی از مزیت‌های پرستاری از بیمار در منزل عبارتند از:

 

بیمار علاوه بر مراقبت حرفه‌ای از توجه خانواده نیز بهره‌مند می‌شود

پرستاری از بیمار در منزل می‌تواند همه نیازهای بیمار را فراهم کند و همچنین به خانواده نیز این امکان را فراهم می‌کند که در کنار بیمارشان باشند. بیمار حمایت عاطفی لازم را دریافت می‌کند و سریع‌تر بهبود می‌یابد. داشتن یک پرستار تمام وقت در منزل این اطمینان را حاصل می‌کند که نیازهای بیمار نادیده گرفته نمی‌شود مانند بهداشت شخصی، وعده‌های غذایی و غیره. مرکز پزشکی پرستاری در منزل سهاطب همه این امکانات را برای شما فراهم می‌کند و آماده ارائه هر نوع خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در منزل است.

بیمار احساس راحتی می‌کند

بستری طولانی‌مدت در بیمارستان هم به‌لحاظ جسمانی و هم به‌لحاظ روحی ممکن است باعث ناراحتی بیمار شود. با پرستاری از بیمار در منزل، اضطراب بیمار کم می‌شود و انواع عفونت‌های بیمارستانی نیز بیمار را تهدید نمی‌کند. در بیمارستان احتمال انتقال بیماری‌های عفونی از دیگر بیماران بسیار زیاد است مخصوصاً بیمارانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت‌های بیمارستانی هستند.

بیشتر بخوانید  پذیرش بیماران آی سی یو در منزل

زمانی که بیمار در منزل بستری می‌شود احساس راحتی بیشتری می‌کند و در محیط آشنایی قرار دارد، برای همین اضطراب بیمار کم می‌شود و در نتیجه سریع‌تر بهبود می‌یابد.

 

مراقبت پزشکی سفارشی

مرکز تخصصی ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل سهاطب فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا هر چیزی را در مورد مراقبت از بیمار سفارش دهید. برخی از خدمات سفارشی برای پرستاری از بیمار در منزل عبارتند از خدمات ساکشن، سونوگرافی از بیمار در منزل، آزمایش در منزل، خدمات سونداژ در منزل، خدمات پای دیابتی در منزل و غیره.

 

دسترسی به همه تجهیزات پزشکی لازم

با پرستاری از بیمار در منزل نیازی به نگرانی از تجیهزات پزشکی نیست، چون مرکز پزشکی و پرستاری سهاطب همه دستگاه‌های مورد نیاز بیمار را برای شما فراهم می‌کند. مخصوصاً بیماران قلبی، دیابت و ناتوانی جسمی بیشتر به این تجهیزات نیاز دارند. در برخی مواقع، بیمار دارای شرایط حادی است که خانواده از برآوردن نیازهای بیمار عاجز می‌مانند که تنها به کمک پرستار می‌توان این نیازها را برآورده کرد.

 

کیفیت بهتر زندگی  

قطعاً بیمار برای اینکه زندگی باکیفیت‌تری داشته باشد به انجام روتین روزمره زندگی خود نیاز دارد مانند حمام رفتن، بهداشت شخصی، لباس پوشیدن، خوردن، قدم زدن، مصرف داروها و حتی بیرون رفتن. انجام همه اینها ممکن است برای خانواده بیمار و خود بیمار سخت باشد که با خدمات پرستاری از بیمار در منزل می‌توانید کیفیت زندگی بیمار را بهتر کنید.

 

کلام آخر

حالا که می‌دانید پرستاری از بیمار در منزل چقدر به نفع خود بیمار و اطرافیانش است، بدون شک به‌دنبال مرکزی هستید که بتواند این خدمات را به بهترین شکل ارائه کند. مرکز درمان در منزل سهاطب آماده مشاوره برای استفاده از این خدمات به شما است تا بهترین تصمیم را در مورد نگهداری از بیمار در منزل بگیرید.

جهت استفاده از خدمات فوق در هر ساعتی از شبانه روز با شماره 1458 تماس حاصل فرمایید.

 

منابع:

https://www.hcah.in/icu-at-home/

https://lanalifecare.com/benefits-of-home-nursing-for-patients-and-families/

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[مجموع رای ها: 0 میانگین امتیازها: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ری کپچا و گوگل حفاظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.