در این مقاله می‌خواهیم شما را با معتبرترین و بهترین مرکز مراقبت‌های ویژه در منزل سهاطب آشنا کنیم. بدون شک نحوه پذیرش بیمار آی سی یو در منزل یکی از دغدغه‌های خانواده‌هایی است که یکی از عزیزانشان در بیمارستان به مدت طولانی بستری بوده و حالا تصمیم به پرستاری از بیمار در منزل گرفته‌اند. بستری طولانی مدت در بیمارستان احتمال ابتلا به بیماری‌های عفونی را در بیمار افزایش می‌دهد. در این حالت انتقال بیمار icu به منزل یکی از بهترین گزینه‌ها برای این خانواده‌ها است.

 

آشنایی با معتبرترین و بهترین مرکز مراقبت‌های ویژه در منزل

معتبرترین و بهترین مرکز مراقبت‌های ویژه در منزل

انتخاب معتبرترین و بهترین مرکز مراقبت‌های ویژه در منزل برای خانواده بیمار و خود بیمار از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه می‌خواهیم شما را با مرکز درمان در منزل سهاطب آشنا کنیم چرا که این مرکز درمانی تجربه کافی در این زمینه دارد و تمام امکانات لازم را برای شما فراهم می‌کند.

 

اعزام پرستار متخصص به منزل

یکی از ویژگی‌های معتبرترین و بهترین مرکز مراقبت‌های ویژه در منزل، اعزام پرستاران خبره و متخصص به منزل برای مراقبت از بیماران icu است. بیماران icu به مراقبت بیشتری در خانه نیاز دارند و ممکن است خانواده‌ها در انجام این کار با مشکلات فراوانی روبه‌رو شوند. تیم سهاطب، پرستاران متخصص را برای مراقبت از این عزیزان اعزام می‌کند.

معمولاً پرستاری از بیمار در منزل به مراتب کم‌ هزینه‌تر از بستری شدن بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه است. حتی در بسیاری از مواقع پزشک، پرستاری از بیمار را در منزل پیشنهاد می‌کند. برخی از این پرستاران به مدت 24 ساعت مراقب بیمار شما خواهند بود و برخی دیگر بین 1 تا 4 ساعت در روز مراقبت از بیمارتان را بر عهده خواهند گرفت که به شدت بیماری بستگی دارد.

مراقبت‌های کوتاه مدت برای بیماران تحت عمل جراحی یا بیمارانی که دچار آسیب شده‌اند یا دیگر بیماری‌های پزشکی در نظر گرفته می‌شود که در آن امکان بهبودی انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید  پرستاری از بیمار آلزایمری در منزل

بیمارانی که به مراقبت بین 12 تا 24 ساعته نیاز دارند جزو مراقبت‌های طولانی مدت محسوب می‌شوند. این نوع مراقبت‌ها برای بیماران ناتوان یا بیماران حاد در نظر گرفته می‌شود.

 

دسترسی به تجهیزات لازم

یکی از ویژگی‌های معتبرترین و بهترین مرکز مراقبت‌های ویژه در منزل این است که همه تجهیزات لازم برای icu و یا ccu را برای شما فراهم کند. مرکز تخصصی ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل سهاطب از همه تجهیزات لازم برخوردار است.

مراقبت از بیمار icu در منزل نیاز به تجهیزات پیشرفته پزشکی دارد. کنترل کارکرد هر کدام از این تجهیزات یکی از اهداف مرکز پزشکی پرستاری در منزل سهاطب است. برخی از این تجهیزات عبارتند از:

ونتیلاتورها

ونتیلاتور به بیمار کمک می‌کند تا به‌طور کامل نفس بکشد و یا بخشی از تنفس بیمار را فراهم می‌کند. ونتیلاتورها برای کارکرد بهتر ریه‌ها استفاده می‌شوند. در این دستگاه از یک ماسک و یا لوله‌ای استفاده می‌شود که داخل نای قرار می‌گیرد. هوا از طریق این لوله‌ وارد ریه بیمار می‌شود.

 

مونیتورها

بیماران آی سی یو به شدت به مراقبت ویژه نیاز دارند و پرستاری از بیمار در منزل برای بهبود حال بیمار از اهمیت زیادی برخوردار است. نشانه‌های حیات بیمار icu از جمله ضربان و ریتم قلب، فشار خون و نرخ تنفس همگی روی مونیتور نشان داده می‌شوند.

کلام آخر

همواره سهاطب به‌عنوان معتبرترین و بهترین مرکز مراقبت‌های ویژه در منزل توانسته است همه خدمات لازم را برای پذیرش بیمار آی سی یو در منزل فراهم کند. این مرکز توانسته است با اعزام پرستاران متخصص و استفاده از تجهیزات کافی برای بیمار icu و یا ccu در منزل، توانایی خود را ثابت کند.

 

منابع:

https://www.portea.com/nursing/

https://respikart.com/icu-setup-home/

https://www.portea.com/nursing/list-icu-equipment/

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[مجموع رای ها: 1 میانگین امتیازها: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ری کپچا و گوگل حفاظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.