چرا درمان در منزل

چرا درمان در منزل؟

لزوم استفاده از خدمات درمانی در منزل نسبت به بیمارستان‌ها و سایر مراکز درمانی چیست؟

کاهش عفونت‌های بیمارستانی کاهش هزینه‌های هنگفت بستری و معالجه گذراندن دوران سخت بیماری و نقات در کنار فضای امن و عاطفی خانواده و رسیدگی بهتر به بیمار، ارج نهادن به مقام سالمندان و بیماران ناتوان با مراقبت در منزل به جای انتقال به مراکز درمانی و بیمارستان، کاهش هزینه‌های بالای رفت و آمد و اتلاف وقت بیمار و همراهان. همانطور که ذکر شد ترخیص زودهنگام مددجو می‌تواند موارد فوق را به همراه داشته باشد. غالبا نگرانی همراهان از استمرار مراقبت و انجام صحیح پروتکل درمانی می‌باشد که در این مورد می‌توانید با خیالی آسوده عزیزانتان را به ما بسپارید. ما در هر شرایطی در کنار شما هستیم.

خدمات پزشکی و درمانی منزل

در این بخش مددجویان یا بیماران پس از ویزیت توسط پزشک مرکز یا پزشک معالج خود با در دست داشتن نسخه پزشکان طی ارتباط با مرکز تماس 24 ساعته می‌توانند نسبت به دریافت خدمات درمانی مقطعی یا ادامه‌دار خود در منزل اقدام نمایند. بلافاصله پس از تماس تلفنی مددجو با مرکز و اعلام اطلاعات مبنی بر آدرس و تلفن، پس از بررسی توسط مدیران فنی مرکز هماهنگی لازم از طرف مرکز انجام خواهد شد. پرستاران ما در اسرع وقت در هر نقطه از شهر که باشند در محل حاضر می‌شوند و نسبت به انجام خدمات درمانی بیمار اقدام می‌نمایند. خدمات درمانی مددجو بر حسب نیاز و تشخیص متخصصان و کارشناسانی که تمامی مراحل علمی و آموزشی را گذرانده‌اند انجام خواهد شد. همچنین در صورت فوت بیمار در منزل، این مرکز قادر به ارائه گواهی فوت و انجام اقدام‌های لازم از جمله انتقال بیمار جهت امور کفن، دفن و مراسم‌های مربوط می‌باشند.

بیشتر بخوانید  خدمات فیزیوتراپی و بازتوانی در منزل

این مرکز قادر به ارائه خدمات انتقال بیمار همراه با کارشناسان پرستاری و بیهوشی زیر نظر پزشک، بوسیله آمبولانس کد دار یا ساده به تمام نقاط تهران و اقصی نقاط کشور می‌باشد.

نیاز به کمک دارید؟

کافیست خدمت مورد نیاز خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

    توضیحات:

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [مجموع رای ها: 1 میانگین امتیازها: 5]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت توسط ری کپچا و گوگل حفاظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.