پرستار مراقبت ویژه در خانه

پرستار مراقبت ویژه در خانه

ما در سهاطب به مشتریان کمک می‌کنیم تا بهترین پرستاران را برای مراقبت در خانه پیدا کنند.

مدیریت استخدام پرستار برای ارائه مراقبت‌های پزشکی در خانه با تمام کارهایی که باید انجام شود دشوار است. هیچ دو خانواده نیازهای یکسانی ندارند.

برای خانواده و دوستان و همچنین متخصصان، پیشنهاد یافتن شخصی برای کمک به کارهای خانه و انجام مسئولیت‌های مراقبتی آسان است. اینکه شخص دیگری برخی از کارهای خانه یا مراقبت شخصی شما را بر عهده بگیرد ممکن است برای شما نیز جذاب باشد. اما این که کسی در خانه شما ˮبه شما کمک کند“ به چه معناست؟ برای پیدا کردن این فرد از کجا شروع می‌کنید؟ توانایی پرداخت دستمزدش را دارید؟ به عزیزی که اعلام می‌کند ˮیک غریبه“ در خانه نمی‌خواهد، چگونه پاسخ می‌دهید؟ در تماس با مرکز درمانی در منزل سهاطب، اطلاعات مفیدی به شما ارائه می‌شود که در فرآیند استخدام پرستار در خانه کمک‌کننده است.

 

آیا به کمک نیاز دارم؟

انجام کار تمام وقت، و مراقبت از شخصی به طور 24 ساعت شبانه روز و 7 روز در هفته، برای هر کسی طاقت‌فرسا خواهد بود. گاهی اوقات عزیزی دارید که نیاز به مراقبت شخصی دارد و نمی‌توان او را تنها گذاشت و باید شب و روز هوشیارانه در حال مراقبت از او باشید. با مراقبت مداوم و انجام مسئولیت‌های همراهی، ممکن است زمان بسیار کمی برای خود داشته باشید. اگر از فردی مراقبت می‌کنید که باید هنگام نشستن از تخت به صندلی چرخدار یا از روی صندلی منتقل شود، ممکن است در خطر آسیب دیدن کمر خود باشید.

کسانی که از یکی از اعضای خانواده خود مراقبت می‌کنند که مبتلا به زوال عقل است، ممکن است با رفتارهای چالش‌برانگیز یا اقداماتی که ممکن است مضر یا خطرناک باشند، مانند روشن گذاشتن شعله‌های اجاق گاز، مواجه شوند. مراقبت مداوم از شخصی دیگر باعث می‌شود برای خرید، امور بانکی و رسیدگی به نیازهای پزشکی خود وقت نداشته باشید و در معرض خطر بیماری‌های مرتبط با استرس قرار بگیرید. در این صورت ممکن است کارهای روزمره خانه و پخت و پز با سختی زیاد انجام شده یا حتی انجام نشوند.

 

نیازهای خود را به عنوان یک مراقب و نیازهای شخصی که از او مراقبت می‌کنید را در نظر بگیرید. در اینجا موضوعات اصلی برای ارزیابی وجود دارد:

 

مراقبت شخصی: حمام کردن، غذا خوردن، لباس پوشیدن، توالت کردن، نظافت

مراقبت از خانه: آشپزی، نظافت، خشکشویی، خرید

مراقبت‌های بهداشتی: مدیریت دارو، قرار ملاقات با پزشک، فیزیوتراپی

مراقبت عاطفی: همراهی، انجام فعالیت‌های معنادار، گفتگو

 

مرکز درمان در منزل سهاطب در غربالگری پرستاران و تطبیق دقیق آن‌ها با مشتریان مناسب دقت ویژه‌ای دارد. استخدام پرستار در منزل می‌تواند شما را از انجام برخی از وظایفی که بر عهده دارید خلاص کند و شما را آزاد کند تا زمانی برای خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید  آسم

داشتن یک نیروی کمکی قابل اعتماد می‌تواند به شما این فرصت را بدهد که کارهای خود را بهتر و با فراغ بال انجام دهید، به سلامت خود رسیدگی کنید، خواب کافی داشته باشید و با دوستان خود معاشرت کنید. برای مراقبین از راه دور و مراقبین شاغل، استخدام پرستار در منزل می‌تواند مراقبت و کمک مورد نیاز را در زمانی که خودتان نمی‌توانید به صورت روزانه در کنار بیمار حضور داشته باشید، ارائه دهد.

جالب است بدانید مراقبان دریافته‌اند که در برخی موارد، بیمار می‌تواند با کسی غیر از مراقب اصلی، ارتباط بهتری داشته باشد. استخدام یک پرستار در منزل می‌تواند به حفظ رابطه اصلی شما با بیمار کمک کند، به جای اینکه همیشه مجبور باشید نقش مراقب بیمار را داشته باشید. پرستاران در منزل برای چند ساعت معینی در کنار بیمار هستند و بنابراین انرژی لازم برای ارائه خدمات به بیمار را دارند، اما اعضای خانواده ممکن است آنقدر خسته باشند که نتوانند به درستی به بیمار توجه و رسیدگی کنند.

 

نتیجه‌گیری

ارائه‌دهندگان مراقبت‌های پرستاری در منزل همه عوامل خطر دخیل مانند آسیب‌های ناخواسته بیمار را درک می‌کنند. از این رو، متخصصان مراقبت‌های پرستاری آموزش دیده‌اند تا مداخلات مناسب را برای به حداقل رساندن و پیشگیری از چنین آسیب‌هایی به بیمار ارائه دهند. مراقبت‌های پرستاری به بیمار در همه جنبه‌ها از نیازهای پزشکی گرفته تا اجتماعی کمک می‌کنند تا کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشند.

یک پرستار به طور کامل از بیمار مراقبت می‌کند، از کارهای روزانه گرفته تا رژیم غذایی، یادآوری مصرف به موقع داروها، مشارکت اجتماعی، کمک به اقدامات پزشکی در صورت لزوم و غیره. همه این موارد یک روش درمانی بدون استرس را برای بیمار فراهم می‌کند. پرستار آموزش‌دیده برای مراقبت پرستاری از بیمار در هر جنبه آموزش دیده است و توانایی رسیدگی به موارد اورژانسی و موقعیت‌های مختلف پزشکی را دارد که در مواقعی ممکن است برای یک خانواده مقابله با آن‌ها دشوار و خطرناک باشد. بنابراین انتخاب مراقبت‌های پرستاری در منزل بهترین کاری است که هر کسی می‌تواند برای عزیز خود که نیاز به مراقبت‌های پزشکی و عمومی دارد انجام دهد.

 

 

منابع:

 

https://www.interimhealthcare.com/services/specialized-home-care/

https://www.aarp.org/caregiving/home-care/info-2018/hiring-caregiver.html

https://www.caregiver.org/resource/hiring-home-help/

https://www.interimhealthcare.com/services/specialized-home-care/veterans-care/

https://www.wellistic.com/blog/top-10-benefits-of-home-nursing/

https://www.portea.com/nursing/top-7-benefits-of-home-nursing/

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[مجموع رای ها: 0 میانگین امتیازها: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ری کپچا و گوگل حفاظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.