مراقبت‌ های تخصصی در منزل با سهاطب

مراقبت‌ های تخصصی در منزل با سهاطب

پرستاری تخصصی با کادر حرفه ای

ما با خدمات مراقبت در منزل خود در سهاطب، یک برنامه مراقبتی سفارشی ارائه می‌کنیم که بر نیازهای فردی و شخصی بیمار تمرکز دارد.

برخی از این شرایط مراقبت ویژه عبارتند از:

  1. مراقبت از بیمارانی که دچار زوال عقل هستند

زوال عقل می‌تواند برای افرادی که دچار آن هستند و برای اعضای خانواده آن‌ها عذاب‌آور باشد. زوال عقل مشکلی است که با افزایش سن جمعیت، بیشتر با آن مواجه خواهیم شد. هرچه فرد مسن‌تر شود، احتمال ابتلای او به بیماری آلزایمر، که علت اصلی زوال عقل است، افزایش می‌یابد. حداقل یک نفر از هر 10 نفر بالای 65 سال به آلزایمر مبتلا است، و حداقل یک سوم افراد 85 سال و بالاتر نیز مبتلا به آلزایمر هستند.

برنامه رسیدگی از بیماران دارای زوال عقل، برای رسیدگی به نیازها و نگرانی‌های خاص این بیماران و خانواده‌های آن‌ها در هر مرحله از زوال عقل طراحی شده است. هدف ما کمک به افراد مبتلا به زوال عقل برای داشتن زندگی ایمن و راحت، با عزت، و ارائه حمایت و آرامش خاطر مورد نیاز برای خانواده‌ها است.

مراقبت‌های ما برای هر مرحله از تغییر مغز مطابق با نوع زوال عقل تنظیم شده است، بنابراین ما می‌توانیم با افرادی که در مسیر زوال عقل خود هستند همراه شویم و فعالیت‌ها و تعاملات را بر اساس توانایی‌های فعلی آن‌ها و همچنین چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو هستند تنظیم کنیم. برخی از چالش هایی که متخصصان ما برای رفع آن‌ها آموزش دیده‌اند عبارتند از:

 

  • آلزایمر و زوال عقل
  • تغییر شنوایی
  • کاهش توانایی‌های خود مراقبتی بیمار
  • تغییر شخصیت بیمار
  • خشم، پرخاشگری، ناامیدی و اضطراب
  • تغییرات چشایی و نیازهای غذایی
  • سندروم غروب آفتاب
  • سرگردانی بیمار

 

  1. مراقبت از بیماران دچار آرتروز

آرتریت، که به التهاب یک یا چند مفصل اشاره دارد، یک بیماری نسبتا شایع است که می‌تواند افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد، اگرچه شایع‌ترین انواع آن افراد مسن‌تر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با وجود این که بیش از 100 نوع مختلف آرتریت وجود دارد، اما سه نوع اولیه و شایع آن استئوآرتریت، آرتریت روماتوئید و آرتریت نوجوانان است.

علیرغم درمان پزشکی، آرتریت اغلب پیشرفت می‌کند و باعث می‌شود که فرد در انجام فعالیت‌های معمول زندگی روزمره خود مانند حمام کردن یا لباس پوشیدن یا در انجام فعالیت‌های منظم خانه‌داری یا نظافت معمول دچار مشکل شود. خانواده‌های پرمشغله ممکن است پاسخگویی به این نیازها را چالش برانگیز بدانند. این خانواده‌ها می‌توانند از کمک یک پرستار مراقبت در منزل سهاطب بهره‌مند شوند.

 

هنگامی که جراحی درمان انتخابی است، بیمار پس از اتمام جراحی، هفته‌ها به فیزیوتراپی و درمان‌های کاردرمانی نیاز دارد. اغلب برنامه‌های درمانی به بیماران آرتروز را می‌توان در خانه به آن‌ها ارائه داد.

 

  1. مراقبت از بیماران دارای نارسایی احتقانی قلب

قلب یکی از مهم‌ترین اندام‌های بدن انسان است، به همین دلیل است که به محض ظاهر شدن علائم خطر در آن، حفظ سلامت قلب و مراقبت از مشکلات قلبی بسیار مهم است. افراد مبتلا به مشکلات قلبی چه مبتلا به بیماری قلبی باشند و چه نارسایی قلبی، نیاز به مراقبت ویژه دارند و سهاطب می تواند برنامه مراقبت در منزل را متناسب با نیازهای آن‌ها طراحی کند.

سهاطب با ارائه خدمات زیر از بیماران دارای نارسایی قلب مراقبت می‌کند:

  • یادآوری مصرف دارو
  • به فرد می‌آموزد که چگونه تغییرات اولیه در حال خود را تشخیص دهد و اقدامات مناسب را برای کاهش دوره‌های بیماری انجام دهد.
  • ایجاد یک رژیم غذایی سالم برای قلب (شامل خرید و تهیه غذا در صورت لزوم)
  • پیگیری درمان بیمار از طریق پزشک
  • کمک به انجام فعالیت‌های روزمره زندگی بیمار مانند حمام کردن و لباس پوشیدن

 

  1. مراقبت در منزل از بیماران هانتینگتون

حدود 30000 نفر در ایالات متحده به بیماری هانتینگتون مبتلا هستند که یک بیماری ارثی است که باعث تخریب پیشرونده سلول‌های عصبی در مغز می‌شود. بیماری هانتینگتون تأثیر گسترده‌ای بر توانایی‌های عملکردی فرد دارد و معمولا منجر به بروز مشکل در حرکت، تفکر (شناخت) و اختلالات روانی می‌شود.

در حالی که در حال حاضر هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد، اما یک برنامه درمانی منسجم می‌تواند به حفظ کیفیت زندگی فرد کمک کند. فیزیوتراپی می‌تواند به حفظ هماهنگی، تعادل و انعطاف‌پذیری بیمار کمک کند. با آموزش‌هایی که پرستاران سهاطب ارائه می‌دهند، تحرک بیمار بیشتر می‌شود و از زمین خوردن او جلوگیری می‌شود. کاردرمانی می‌تواند کیفیت زندگی روزمره این بیماران را بهبود بخشد و تمرین‌هایی را توصیه کند که به حرکت، خوردن، نوشیدن، حمام کردن و لباس پوشیدن کمک می‌کنند. گفتار درمانی همچنین می‌تواند به رفع مشکلات بلع و خوردن در این بیماران کمک کند.

 

  1. مراقبت از بیماران دارای فشارخون بالا

هنگامی که فشار خون کنترل نشود، بیمار در معرض خطر حمله قلبی، سکته مغزی، بیماری مزمن کلیوی و حتی مشکلات بینایی قرار می‌گیرید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن به پیشگیری و کنترل فشار خون بالا کمک کنید، ایجاد برخی تغییرات در سبک زندگی است. این امر اغلب می‌تواند به معنای روشی ترکیبی از دارو، ورزش سبک و تغییر رژیم باشد. اغلب، یک داروی فشار خون ممکن است برای کنترل فشار خون کافی نباشد و ممکن است نیاز به مصرف دو یا چند دارو داشته باشید. بسیار مهم است که داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید. اگر عوارض جانبی دارید، ارائه‌دهنده مراقبت‌های درمانی شما می‌تواند داروی دیگری را جایگزین کند.

سهاطب خدمات زیر را به بیماران دارای فشارخون بالا ارائه می‌دهد:

  • یادآوری و مدیریت مصرف دارو
  • خريد كردن
  • تهیه غذا
  • نظارت بر حرکت سالم بیمار

 

  1. مراقبت از بیماران دیابتی

دیابت یک بیماری شایع است که افراد را در هر سن، نژاد و جنسیت در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پرستاران ما در موارد زیر به بیماران دیابتی کمک می‌کنند:

 

  • به بیمار کمک می‌کنند تا بیماری خود را درک کنند و بدانند چه چیزی باعث می‌شود بیماری بدتر یا بهتر شود.
  • پرستاران به شما کمک می‌کنند تا بدانید که چگونه بیماری را کنترل کنید و زمانی که سطح قندخون شما بالا رفت چه کاری انجام دهید.
  • آن‌ها به شما یادآوری می‌کنند تا انسولین و دیگر داروهای خود را مدیریت کنید.
  • آن‌ها به شما آموزش می‌دهند تا تاثیر رفتارها بر دیابت خود را ببینید. ما در سهاطب موضوعات تغذیه و همچنین سایر موارد سبک زندگی را پوشش خواهیم داد.
  • پرستاران سهاطب به بیماران دیابتی ورزش‌های خاصی آموزش می‌دهند.
  • پرستاران برای جلوگیری از افزایش قندخون، نحوه غلبه بر احساسات منفی و عصبی شدن را به شما آموزش می‌دهند.
  • پرستاران سهاطب به شما در برقراری ارتباط موثر با پزشک کمک می‌کنند.

 

  1. مراقبت از بیماران مبتلا به انسداد مزمن ریوی

بیماری انسداد مزمن ریه یک نوع از بیماری‌های ریوی است که با گذشت زمان به ویژه در افراد سیگاری بدتر می‌شود. سیگار کشیدن علت اصلی بروز این بیماری است. انسداد مزمن ریوی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است.

سهاطب تخصص گسترده‌ای در کمک به افراد و خانواده‌های آن‌ها برای زندگی با انسداد مزمن ریوی دارد. علاوه بر انتقال به خانه پس از اقامت در بیمارستان، سهاطب همچنین می‌تواند با شما، پزشک و خانواده شما برای شخصی‌سازی برنامه درمان همکاری کند.

سهاطب خدمات زیر را به بیماران مبتلا به انسداد مزمن ریوی ارائه می‌دهد:

  • یادآوری دارو، کمک، تجویز و همچنین اکسیژن درمانی در منزل در صورت لزوم
  • به فرد می‌آموزد که چگونه تغییرات اولیه در خود را تشخیص دهد و اقدامات مناسب را برای کاهش دوره‌های شدید بیماری انجام دهد.
  • پرستار پیگیری‌های پزشکی را انجام می‌دهد.
  • به فعالیت‌های روزمره زندگی مانند حمام کردن و لباس پوشیدن بیمار کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که خانه عاری از عواملی است که ممکن است شرایط را برای بیمار بدتر کند، مانند هوای بسیار سرد، دود یا سایر آلودگی‌های هوا.

 

  1. مراقبت از بیمارانی که تعویض مفصل انجام داده‌اند

هرساله افراد زیادی جراحی کامل تعویض مفصل ران یا زانو انجام می‌دهند. در حالی که در گذشته بسیاری از این روش‌ها بر روی افراد مسن انجام می‌شد، اما امروزه تعداد زیادی از افراد زیر 65 سال مفصل ران یا زانو خود را تعویض می‌کنند. این تعداد تا حدی به دلیل عمر طولانی‌تر مردم و ساییدگی و پارگی انباشته روی مفاصل در حال افزایش است. امروزه حتی افرادی وجود دارند که تصمیم به تعویض مجدد مفصل بعد از یکبار تعویض می‌گیرند.

بیماران مبتلا به تعویض مفصل، از روش‌های زیر از مراقبت درمانی بهره‌مند می‌شوند:

  • سهاطب به بیماران کمک می‌کند تا درک بهتری از نحوه پیروی از دستورات پزشک داشته باشند و در نتیجه بهبودی بهینه را افزایش دهند.
  • رضایت بیمار و خانواده را بهبود می‌بخشد.
  • به بیمار و خانواده آموزش می‌دهد که در طول دوره بهبودی چه انتظاراتی باید داشته باشند، بنابراین اعتماد به نفس و راحتی بیمار را با فعالیت‌های بعد از جراحی بهبود می‌بخشد.

 

  1. مراقبت از بیماران دارای افسردگی

هنگامی که بیشتر مردم به مراقبت‌های درمانی در خانه فکر می‌کنند، اغلب فقط آسیب‌های جسمی یا بیماری را تصور می‌کنند. با این حال، سلامت روان بخش مهمی از سلامت کلی ما است و می‌تواند به طور مستقیم بر سلامت جسمانی ما تأثیر بگذارد. بیماری روانی نیز مانند بیماری فیزیکی نیازمند تشخیص و درمان است.

مراکز خدمات درمانی در منزل می‌تواند در روند درمان افراد موثر باشد و به آن‌ها و خانواده‌هایشان کمک کند تا بدون مشکل با آن‌ها زندگی کنند و در بسیاری از موارد از یک بیماری روانی بهبود یابند. پرستاران، مشاوران و مددکاران اجتماعی واجد شرایط روانپزشکی سهاطب با متخصصان سلامت روان از جمله روانپزشکان و روانشناسان کار می‌کنند تا یک برنامه مراقبت در منزل ایجاد کنند که از درمان و مدیریت زندگی روزمره فرد حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید  پرستاری در منزل تهران

 

  1. مراقبت از بیماران ام اس

ام اس یک بیماری خودایمنی مزمن است که سیستم عصبی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در سنین جوانی تشخیص داده می‌شود. متخصصان در مورد علت بروز ام اس مطمئن نیستند، اگرچه آن‌ها معتقدند که تعدادی از عوامل از جمله ژنتیک، عفونت‌های دوران کودکی و موقعیت در کره زمین در بروز این بیماری دخیل هستند.

  • پرستار در منزل یادآوری، کمک برای استفاده و تجویز دارو را ارائه می‌دهد.
  • در فعالیت‌های روزمره زندگی بیمار مانند حمام کردن و لباس پوشیدن کمک می‌کند.
  • با کمک به مسائل معمول مدیریت خانه مانند خانه‌داری، به مراقبان فرد کمک می‌کند.
  • تحرک بیمار را از طریق فیزیوتراپی تقویت می‌کند.
  1. مراقبت تسکینی از بیمار

اگر با یک بیمار دارای درد سر و کار دارید، مراقبت‌های ویژه‌ای برای کمک به کنترل علائم و استرس شما وجود دارد و راحتی بیشتری برای شما فراهم می‌کند. به این نوع مراقبت‌ها، مراقبت تسکینی می‌گویند.

مراقبت تسکینی بر تسکین درد و سایر علائم بیماری‌های جدی مانند سرطان، نارسایی قلبی، انسداد مزمن ریوی، تخریب پیش‌رونده سلول‌های نخاعی، آلزایمر، ام اس، دیابت یا بیماری پارکینسون متمرکز است.

هدف از این نوع مراقبت درمانی، بهبود کیفیت زندگی شما و خانواده شماست. مراقبت تسکینی در هر سنی و در هر مقطعی از بیماری شما مناسب است. این بدان معناست که شما می‌توانید مراقبت‌های تسکینی را در زمانی که درمان‌های اصلی را انجام می‌دهید، دریافت کنید.

تیم مراقبت تسکینی به شما کمک می‌کند تا بیماری و درمان‌های خود را مدیریت کنید تا بتوانید بهبود پیدا کنید.

سهاطب در این نوع مراقبت درمانی، اقدامات زیر را انجام می‌دهد:

  • تسکین علائمی مانند درد، تنگی‌نفس، خستگی، یبوست، حالت تهوع، بی‌اشتهایی، بی‌حسی و مشکلات خواب
  • افزایش قدرت برای ادامه زندگی روزمره
  • توانایی تحمل درمان‌های پزشکی
  • درک شرایط و انتخاب‌های شما برای مراقبت‌های پزشکی

 

  1. مراقبت از بیماران دارای فلجی پایین‌تنه و فلج کامل

برای افراد دارای فلج کامل، مراقبان می‌توانند به بهداشت روزانه بیمار کمک کنند. و اگر نیازهای پزشکی وجود داشته باشد، پرستار ماهر این نیازها را برطرف می‌کند.

آسیب نخاعی و فلج شدن زندگی شما و خانواده‌تان را تغییر می‌دهد. خدمات درمانی سهاطب می‌تواند خدمات مراقبت در منزل متعددی را برای کمک به شخص برای سازگاری با وضعیت جدید زندگی خود ارائه دهد. پرستاران همچنین می‌توانند در انجام کارهای خانه به اعضای خانواده کمک کنند.

 

  1. مراقبت از بیماران مبتلا به پارکینسون

بیماری پارکینسون یک اختلال در مغز است که ممکن است منجر به لرزش و مشکل در راه رفتن، حرکت، صحبت کردن، بلع و هماهنگی شود. پارکینسون یکی از شایع‌ترین اختلالات سیستم عصبی در افراد مسن است و اغلب بعد از 50 سالگی ایجاد می‌شود. اما اگر سابقه این بیماری در خانواده وجود داشته باشد، می‌تواند بزرگسالان جوان‌تر را نیز درگیر کند.

برخی از خدماتی که سهاطب می‌تواند به افراد مبتلا به پارکینسون و خانواده‌های آن‌ها ارائه دهد عبارتند از:

  • نظارت بر ایمنی بیمار
  • کمک‌های سرپایی
  • پوشیدن لباس
  • نظافت شخصی
  • یادآوری داروها
  • تحریک شناختی

 

  1. مراقبت از کودکان

به لطف پیشرفت‌های تکنولوژیکی، مراقبت‌های درمانی خانگی کودکان، جایگزین خوبی برای بستری شدن آن‌ها در بیمارستان شده است. کودکان و خانواده‌هایشان ترجیح می‌دهند در آسایش خانه‌های خود خدمات درمانی دریافت کنند و امروزه می‌توانند حمایت مورد نیاز خود را از طریق مراکز درمانی در منزل از جمله سهاطب دریافت کنند.

مراقبت در منزل کودکان، چالش‌های ویژه‌ای را به همراه دارد. پرستاران سهاطب تجربه گسترده‌ای در مدیریت این چالش‌ها و مسائل ویژه مرتبط با مراقبت در منزل کودکان دارند. سهاطب بهترین مراقبت‌های ممکن به بیمار را با استفاده از رویکرد خانواده‌محور ارائه می‌دهد.

پرستاران سهاطب طیف گسترده‌ای از خدمات را برای همه جنبه‌های درمان و پشتیبانی ارائه می‌دهند، این مراقبت‌ها شامل مراقبت‌های پرستاری بسیار حرفه‌ای، مراقبت‌های شخصی بسیار تخصصی از کودکان دارای معلولیت و حتی خانه‌داری و تهیه غذا می‌شود. همچنین ارائه این خدمات توسط پرستاران در منزل، فرصتی برای استراحت کردن اعضای خانواده فراهم می‌کند.

 

سهاطب با ارائه خدمات زیر به کودکان و خانواده‌های آن‌ها کمک می‌کند:

  • مراقبت از مادر و نوزاد نارس
  • درمان بیلی روبین نوزاد
  • انفوزیون درمانی – پرستاری IV
  • درمان توانبخشی
  • مراقبت از کودکان دارای ناتوانی جسمی

 

  1. آسیب مغزی تروماتیک (TBI)

آسیب مغزی تروماتیک یک آسیب پیچیده با طیف گسترده‌ای از علائم است که می‌تواند باعث بروز اختلالات یا ناتوانی‌های زیادی شود. تاثیر TBI بر فرد و خانواده‌اش می‌تواند ویرانگر باشد، زیرا این آسیب تنها جسمی نیست، بلکه می‌تواند باعث ایجاد چالش‌های ذهنی و عاطفی در بیمار شود.

اگرچه مراقبت از فرد مبتلا به TBI ممکن است دشوار باشد، اما سهاطب می‌تواند به خانواده‌هایی که با این مشکل مواجه هستند و باید با اثرات غیرمنتظره یک آسیب ناگهانی به مغز کنار بیایند، کمک کند.

نگرانی‌های اولیه هنگام درمان TBI، اطمینان از تامین اکسیژن مناسب به مغز و بدن، و همچنین حفظ جریان خون کافی و مدیریت فشار خون است. داروها و جراحی‌هایی برای درمان علائم TBI وجود دارد، اما مهم‌ترین درمان در بسیاری از موارد توانبخشی است. بیماران ممکن است به خدمات روانپزشک، درمانگر فیزیکی و همچنین گفتار درمانگر نیاز داشته باشند. روانپزشکان و مددکاران اجتماعی ممکن است به افراد و خانواده‌ها کمک کنند تا تغییرات رفتاری را مدیریت کنند و راهبردهای مقابله‌ای با این بیماری را بیاموزند. حفظ سلامت پوست (جلوگیری از زخم‌های پوستی) و تغذیه مناسب نیز ممکن است از جمله چالش‌های افراد مبتلا به TBI باشد.

 

  1. درمان با ونتیلاتور

پرستاران مراقبت در منزل اغلب با ارائه مراقبت‌های تخصصی به بیماران بزرگسال و کودکان با نیازهای پیچیده پزشکی مواجه هستند. یکی از پیچیده‌ترین نیازهای بیمار استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی به منظور حفظ تنفس است. این بیماران باید یک پرستار شایسته و باتجربه در مورد آخرین تکنولوژی پزشکی داشته باشند. آن‌ها همچنین باید توانایی ارتباط با بیماران و خانواده‌هایشان را که چالش‌های مرتبط با استفاده از ونتیلاتور را تجربه می‌کنند، داشته باشند.

با کمال تعجب، بسیاری از بیماران وابسته به ونتیلاتور که در خانه از آن‌ها مراقبت می‌شود، کودکان هستند. کودکانی که از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند، چالش‌های دیگری را در رابطه با ایجاد محیطی که رشد و تکامل طبیعی و اجتماعی شدن را پرورش می‌دهد، تجربه می‌کنند. یک پرستار مراقبت در منزل، کودک را با استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی در مدرسه و در حین انجام سایر فعالیت‌ها همراهی می‌کند.

 

  1. مراقبت از زخم

مراقبت از زخم به یکی از نیازهای رو به رشد در خدمات مراقبت در منزل تبدیل شده است. پزشکان مراقبت در منزل سهاطب در مدیریت زخم، فرآیند بهبود، انتخاب و استفاده از محصولات و دستگاه‌های موثر بهبود زخم آموزش دیده و با تجربه هستند.

پرستاران و درمانگران سهاطب به آخرین استانداردهای درمان و محصولات مراقبت از زخم دسترسی دارند. این نوع مراقبت یک برنامه آموزشی جامع بالینی است که برای:

  • افزایش راحتی بیمار
  • کاهش زمان بهبودی
  • جلوگیری از عوارض
  • بهبود نتایج درمان بیمار

 

سهاطب می‌تواند امکان انتقال ایمن بیمار از بیمارستان به خانه را فراهم کند. این کار از طریق خدمات یک پرستار دارای مجوز متخصص در انتقال از بیمارستان به خانه شخص انجام می‌شود. انتقال آرام نیازمند توجه شخصی و هماهنگی شدید بین مرکز مراقبت در منزل، بیمارستان و پزشک معالج است تا اطمینان حاصل شود که تمام نیازهای بیمار برای مراقبت، دارو و تجهیزات، شناسایی و برآورده شده است.

این نوع مراقبت خانگی شامل دسترسی بدون وقفه به موارد زیر است:

  • درمان IV در خانه برای عفونت‌ها
  • کمک به مدیریت دارو
  • تنظیم برنامه‌های ورزشی برای بهبود قدرت، استقامت و توانایی انجام فعالیت‌های روزمره زندگی
  • مراقبت شخصی توسط پرستار در منزل
  • هماهنگی با سایر ارائه‌دهندگان تجهیزات پزشکی، خدمات اجتماعی، حمل و نقل پزشکی و غیره.

 

خدمات سهاطب برای کمک به افراد دارای زخم شامل موارد زیر است:

  • انجام پروتکل‌های استاندارد درمان زخم برای انواع خاصی از زخم‌ها.
  • ارائه توصیه‌هایی برای بهبود زخم و جلوگیری از ایجاد عوارض جانبی زخم.
  • آموزش بیمار یا مراقب در رابطه با خودپایش علائم و نشانه‌های عوارض، نحوه مدیریت زخم در خانه و نحوه جلوگیری از بروز زخم‌های بعدی.
  • مشاوره در مورد مصرف انواع غذاها، مکمل‌ها و رژیم‌های غذایی که می‌تواند باعث بهبود زخم شود و همچنین در مورد فعالیت‌های مناسب با وضعیت بیمار برای جلوگیری از بروز ناتوانی‌های مربوط به زخم.
  • ارتباط و همکاری مداوم با پزشک معالج بیمار در مورد پیشرفت بیمار به سمت بهبودی و همچنین گزینه‌های درمانی برای زخم‌هایی که به سختی بهبود می‌یابند.

 

  1. مراقبت از جانبازان

سهاطب هر کاری که می‌تواند برای کمک به کهنه سربازان دفاع مقدس انجام می‌دهد. این خدمات شامل مراقبت‌های بهداشتی در خانه برای جانبازان، خدمات آسایشگاهی و برخی مراقبت‌های شخصی و کمک‌های اضافی می‌شود. سهاطب درک می‌کند که چقدر مهم است اطمینان حاصل کنیم که جانبازان ما به مراقبت اصولی دسترسی دارند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[مجموع رای ها: 0 میانگین امتیازها: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ری کپچا و گوگل حفاظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.