خدمات آی سی یو در منزل

مراقبت‌های پزشکی در بیمارستان بسیار پرهزینه و گرانبها هستند، اما خدمات آی سی یو در منزل روش امن و مطمئن‌تری برای جایگزین کردن مراقبت‌های پزشکی در بیمارستان است. موسسات و مراکز بسیار زیادی هستند که این خدمات را در منزل فراهم می‌کنند. قبل از انتخاب این مراکز باید با خدماتی که ارائه می‌کنند آشنا شوید. مرکز تخصصی ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل سهاطب شامل تیمی از پزشکان، پرستاران و کارشناسان در این زمینه است که به شما کمک می‌کنند تا کیفیت مراقبت از بیمار آی سی در منزل را به بالاترین حد ممکن برسانید.

 

خدمات آی سی یو در منزل

با خدمات آی سی در منزل، بیمارتان در منزل احساس خوشحالی و راحتی خواهد کرد و از همه خطرات ابتلا به عفونت‌های بیمارستانی در امان خواهد بود. در ادامه با خدمات مرکز پزشکی و پرستاری در منزل سهاطب آشنا می‌شویم:

 

پرستاری از بیمار آی سی یو در منزل

یکی از خدمات آی سی یو در منزل، پرستاری از بیمار در منزل است چرا که بیماران آی سی یو به مراقبت‌های روزانه نیاز دارند. پرستار از بیمار آی سی یو در منزل مسئول کنترل دائمی شرایط بیمار همچنین تشخیص هر گونه تغییرات جزئی در بیمار است. پرستار در منزل باید از فناوری‌های جدید در روش خود به‌عنوان عضوی از تیم درمان استفاده کند. همچنین باید توانایی همکاری با دیگر اعضای تیم پزشکی مانند پزشکان متخصص، مدیران پرونده پزشکی، درمانگران و مخصوصاً پرستاران دیگر داشته باشد.

پرستار با مراقبت از بیمار در منزل مسئولیت دادن دارو به بیماران آی سی یو در منزل و همچنین نظارت دائمی بر روی بیمار را بر عهده دارد. مسئولیت‌های این پرستاران عبارتند از: کنترل، ارزیابی، کنترل علائم حیاتی بیمار، مدیریت ونتیلاتور، دادن دارو، تزریق داخل وریدی و انفوزیون، گذاشتن سوند ادراری و ارائه گزارش از وضعیت بیمار.

 

تجهیزات پزشکی

ارائه تجهیزات پزشکی از مهم‌ترین خدمات آی سی یو در منزل محسوب می‌شود. استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته همواره از اولویت‌های مهم مرکز تخصصی ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل سهاطب برای پذیرش بیماران icu در منزل بوده است. ما همه تجهیزات و امکان مورد نیاز را برای بیماران در منزل فراهم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید  خدمات زخم و استومی در منزل

برخی از این تجهیزات پزشکی برای مراقبت از بیمار آی سی یو در منزل عبارتند از: CPAP/BIPAP، پالس اُکسی‌متر، مانیتور علائم حیاتی، کنسانتره اکسیژن، دستگاه مکنده، تخت برقی و غیره که با استفاده از این تجیهزات، بیمار و خانواده‌اش بیشترین کیفیت را برای پذیرش بیمار آی سی در منزل احساس خواهد کرد.

 

کنترل زخم بستر بیمار

وقتی بیمار به مدت طولانی بستری می‌شود، این امر می‌تواند منجر به زخم‌هایی بر روی پوست ناحیه پشت بیمار شود. زخم بستر موجب عفونت‌های شدید در بیمار می‌شود و فرآیند بهبودی بیمار را بسیار کند می‌کند. برای پیشگیری از ابتلای بیماران آی سی یو به این عفونت‌ها باید از تشک‌های آلفا استفاده کرد. همچنین لباس بیمار باید روزی دو تا سه بار تعویض شود. البته استفاده از انواع تخت‌ها برای بیماران آی سی یو به شرایط بیمار نیز بستگی دارد. برای بیماران آی سی یو سه نوع تشک ارائه می‌شود: تشک‌های دستی، نیمه برقی و کاملاً برقی.

 

مزیت‌های استفاده از خدمات آی سی یو در منزل

  • خدمات آی سی یو در منزل و یا پرستاری از بیمار آی سی یو در منزل با تجهیزات پیشرفته بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از بستری شدن بیمار در بیمارستان است.
  • از تیم حرفه‌ای برای درمان بیماران بدحال در منزل استفاده می‌شود.
  • رضایت خانواده و بیمار فراهم می‌شود.
  • کیفیت همه تجیهزات به دقت بررسی می‌شود.
  • پرستاران متخصص و باتجربه در منزل از بیمارتان مراقبت می‌کنند.

 

منابع:

https://dailynurse.com/critical-care-nurse/

https://wetakecare.in/icu-setup

https://www.samvednacare.com/blog/things-to-consider-for-an-icu-setup-at-home-during-the-covid-times/

این مرکز قادر به ارائه خدمات انتقال بیمار همراه با کارشناسان پرستاری و بیهوشی زیر نظر پزشک، بوسیله آمبولانس کد دار یا ساده به تمام نقاط تهران و اقصی نقاط کشور می‌باشد.

نیاز به کمک دارید؟

کافیست خدمت مورد نیاز خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

    توضیحات:

    برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
    [مجموع رای ها: 1 میانگین امتیازها: 5]

    0 دیدگاه در “خدمات آی سی یو در منزل

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت توسط ری کپچا و گوگل حفاظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.