خدمات پزشکی عمومی

خدمات پزشکی عمومی در سهاطب

پزشک عمومی

پزشک عمومی یک پزشک یا پزشکی است که به درمان بیماری های حاد و مزمن می پردازد و به بیماران در هر سن و جنس در مورد پیشگیری از بیماری و بهداشت آموزش می دهد. یک پزشک عمومی می تواند طیف وسیعی از مشکلات سلامتی را درمان کند.

آنها همچنین به عنوان پزشک عمومی شناخته می شوند و هدف اصلی آنها ارائه مراقبت های بهداشتی عمومی به افراد در هر سنی است. آنها می توانند انواع بیماری ها، اختلالات، آسیب ها و بیماری ها را درمان کنند. درمان قبلی برای بیمار می تواند توسط پزشکان عمومی انجام شود یا تشخیص داده شود، که ممکن است بیمار را به یک متخصص یا دکتر خاص تغییر دهد.

به یک پزشک عمومی آموزش دیده، پزشک عمومی گفته می شود. اینها مهارت‌هایی هستند که به افراد واجد شرایط آموزش داده می‌شوند تا بتوانند انواع بیماری‌ها را مدیریت کنند و افراد دارای مشکلات سلامتی متعدد و همچنین بهبودی سالم را درمان کنند.

خدمات پزشکی عمومی

بیماران خدمات پزشکی عمومی یا اعزام پزشک عمومی در منزل را به عنوان بخشی از مراقبت های پزشکی خود در منزل دریافت می کنند. اگر بیمار یا سالمندی در خانه خود دارید، شاید به این فکر کرده باشید که بهتر است ویزیت پزشکی اعم از عمومی و تخصصی در منزل داشته باشید! باید گفت که به لطف اعزام پزشک به منزل می توانید از چنین خدماتی بهره مند شوید، مراقبت های تسکینی پزشکی به ویژه برای افرادی که به مراقبت های تسکینی نیاز دارند، مناسب است.

افرادی که نیاز به مراقبت دارند می توانند در آسایش خانه خود تحت درمان پزشکی قرار گیرند و نیازی به مراجعه روزانه به مطب پزشک یا مراکز مراقبتی نداشته باشند.

خدمات پزشکی عمومی اصطلاحی است که برای توصیف انواع مختلف مراقبت های بهداشتی ارائه شده توسط پزشکان عمومی به عنوان بخشی از خدمات سلامت استفاده می شود. پزشکان عمومی به عنوان پیمانکاران مستقل چه کاری را انجام دهند و بودجه ای را برای این کار از طریق ترتیباتی که به عنوان قرارداد کلی خدمات پزشکی شناخته می شود، فراهم می کند.

در نتیجه، مراقبت‌های پزشکی و پرستاری را می‌توان بهتر با نیازها و نیازهای افراد نیازمند تطبیق داد. در نتیجه زمان سفرهای غیرضروری کاهش می یابد که می تواند به بهبود کیفیت زندگی و سلامت افراد آسیب دیده و خانواده های آنها کمک کند. بستگان مراقب نیز می توانند اطلاعات تخصصی را از پزشکان متخصص دریافت کنند.

بیشتر بخوانید  خدمات کمیسیون پزشکی

پزشکان عمومی در خانه

مرکز پزشکی و پرستاری سهاطب درمان با هدف صریح رفع نیازهای سالمندان، کودکان، بیماران و کلیه کسانی که نیاز به خدمات پزشکی و پرستاری در منزل دارند تأسیس شده است و طیف گسترده ای از خدمات پزشکی و پرستاری را در منزل ارائه می دهد:

خدمات پزشکی ممکن است شامل چند مورد از موارد زیر باشد:

ویزیت پزشک عمومی در منزل، ویزیت اطفال در منزل ، ویزیت قلب و عروق در منزل، ویزیت ارتوپدی در منزل، ویزیت سالمندان در منزل، ویزیت نورولوژی در منزل، ویزیت نورولوژی در منزل، فلوشیپ مراقبت های ویژه (آی سی یو) ، ویزیت جراحی در منزل و…

اغلب، افراد مسن مبتلا به بیماری های مزمن یا ناتوان کننده، و همچنین بیماران بستری با ناتوانی های موقت، نمی توانند به راحتی به آزمایشگاه ها یا کلینیک های آزمایش دسترسی داشته باشند. مرکز پزشکی و پرستاری سهاطب درمان دارای تیمی متشکل از پزشکان متخصص و پرستاران حرفه‌ای است که می‌توانند علاوه بر ویزیت‌های پزشکی در منزل، انواع آزمایش‌های مهم تشخیصی و مداخلات جزئی را نیز ارائه دهند.

خدمات عمومی از فشارهایی که در سراسر سیستم بهداشتی و مراقبتی احساس می شود مصون نیست. با افزایش جمعیت و پیری، و همچنین افزایش شرایط مزمن طولانی مدت، کار دشوارتر می شود. این عوامل، همراه با پیری نیروی کار پزشک عمومی و تغییر انتظارات پزشکان جوان، چالش‌های متعددی را ایجاد می‌کنند.

این خدمات ضروری باید به روشی که مطب با مشورت بیمار تعیین می کند، ارائه شود. در نتیجه، قرارداد به هر پزشک عمومی درجه بالایی از استقلال در تعیین نحوه ارائه مراقبت های ضروری به مناسب ترین روش می دهد.

خدمات پیشرفته عمومی

“خدمات پیشرفته” خدمات اضافی هستند که یک پزشک عمومی موافقت می کند علاوه بر خدمات ضروری ارائه دهد. نظارت بر دارو، مسیرهای مراقبت انتخابی، مراقبت های اضافی برای افسردگی خفیف تا متوسط، ارزیابی های فوری برای بیماران مبتلا به بیماری های روانی جدی، مراقبت های پیشرفته برای بزرگسالان با ناتوانی یادگیری، جراحی های جزئی، عکس پوست تریاژ، تجویز جایگزین، مراقبت پیشگیرانه از بیماران در خانه های سالمندان و مسکونی، و فلبوتومی (خونگیری) تنها چند نمونه هستند. همه مطب های عمومی همه خدمات پیشرفته را ارائه نمی دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[مجموع رای ها: 0 میانگین امتیازها: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ری کپچا و گوگل حفاظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.